مای گیگ

دانلود ، اطلاعات ، تازه های فناوری

مای گیگ

دانلود ، اطلاعات ، تازه های فناوری

خصوصی سازی ویندوز۷

می‌خواهید ویندوز7 خود را کاملا مطابق سلیقه خود تغییر دهید، همه چیز کامل است الی یک چیز: گلوله ویندوز؟ نگران نباشید، با کمک راه‌حلی که در ادامه آن را استفاده خواهید کرد، به‌جای دکمه ویندوز هر چیزی می‌توانید بگذارید. اول باید این برنامه مجانی و کوچک را دریافت کنید:‌

 http://www.thewindowsclub.com/windows-7-start-button-changer-released

و محتویات آن را مشاهده کنید. این برنامه شامل یک فایل اجرایی و یک مجموعه از دکمه‌های استارت است که می‌توانید آنها را بیازمایید. قبل از این‌کار توصیه می‌شود یک Restore Point بسازید که اگر مشکلی پیش‌آمد به حالت قبل از آن بازگردید. برنامه را با دسترسی مدیریت باز کنید. در سمت چپ، وضعیت فعلی دکمه خود را مشاهده می‌کنید، در سمت راست می‌توانید دکمه دیگری را انتخاب و جایگزین کنید.

بعد از این‌که گزینه Open را زدید، سیستم‌تان برای یک لحظه قفل می‌کند و نوار وظیفه کلا حذف می‌شود بنابراین نگران نباشید، بعد از بازگشت نوار وظیفه، دکمه جدید خود را خواهید دید.

در هر موقع از کار می‌توانید به دکمه پیش‌فرض بازگردید، فقط کافی است روی آیکون فولدر کلیک کنید. نکته قابل توجه این است که گوی ویندوز نیازی نیست گرد باشد و به‌هر شکلی که تمایل دارید می‌توانید آن را ایجاد کنید. همچنین لینک زیر می‌تواند منبع خوبی برای دکمه‌های مختلف باشد:


برای دانلود اینجا را کلیک کنید


فناوری های ۸۹/۱

از آیپد ارزان‌تر


عرضه نت‌بوک‌ها طی دو سال اخیر با تکامل روبرو شده است و شاهد مدل‌های سریع‌تر و با کیفیت‌تری نسبت به سال های گذشته هستیم. ام‌اس‌آی آخرین سری نت‌بوک‌های خود را با عنوان باد (Wind) عرضه کرده است که با قیمت 380دلار، پردازنده 66/1گیگاهرتز، یک گیگابایت رم، 250گیگابایت فضای جانبی و همچنین صفحه نمایش LED 10اینچی عرضه کرده است. ویژگی‌های سخت‌افزاری که از آیپد اپل بهتر است، اما از آن ۱۲۰ دلار ارزان تر است


بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

فایرفاکس جدول‌بندی‌شده

آیا می‌خواهید که صفحه مرورگر فایرفاکس شما به‌جای آنکه تب‌های مختلف را کنار هم بچیند، آنها را به‌صورت جدول مرتب کند؟

 چاره کار استفاده از افزونه رایگان Speed Dial است. برای دریافت این افزونه به نشانس زیر بروید:

 

 برای دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 


اینترنت اکسپلورر شگفت‌زده کرد

مایکروسافت با انتشار پیش‌نمایشی از اینترنت اکسپلورر 9 تحسین منتقدان را برانگیخت و یکی از دو دلیل مهمی که باعث می‌شود کاربران از اینترنت اکسپلورر به مرورگرهای دیگر مهاجرت کنند، یعنی کندی را پشت سر گذاشت. در آزمایشی که توسط وب‌سایت بتانیوز روی آخرین مرورگرهای وب و در سیستم عامل ویندوز7 انجام شد، اینترنت اکسپلورر9 که هنوز مراحل مقدماتی خود را پشت سر می‌گذارد، با امتیاز 17/13 (که یعنی بیش از 13برابر اینترنت اکسپلورر7 در ویندوز ویستا است) موزیلا فایرفاکس را رد کرد و در مقایسه با اینترنت اکسپلورر8 که امتیاز 20/2 گرفته بود، 6 برابر بازدهی و سرعت بیشتری دارد.

گفتنی است هنوز اینترنت اکسپلورر9 تا نسخه آلفای خود فاصله زیادی دارد و قطعا هنگام افزوده شدن دیگر بخش‌های مرورگر، کمی سرعت مرورگر پایین می‌آید، اما مایکروسافت به‌شدت روی موتور جاوااسکریپت خود، (با اسم رمز چاکرا) در حال کار است.

فایرفاکس 7/3 آلفا4 توانست امتیاز 76/10 را از آن خود کند و پشت سر این امتیاز، نگارش پایای فایرفاکس با 08/9 قرار دارد. هر چند که مرورگرهای گوگل کروم5 (آزمایشی) و اپرای51/10 با امتیازهای نزدیک 2/23 سریع‌ترین مرورگرهای موجود در بازار هستند.

صد ترفند ویندوز در یک کتاب pdf

در این کتاب که توسط خودم تهیه شده صد ترفند بسار جالب از ویندوز قرار داده شده که امیدوارم خوشتون بیاد




برای دانود اینجا را کلیک کنید

طرز ساخت کتاب الکترونیک(pdf)

کتاب الکترونیک امروزه رواج زیادی یافته است و سایتها و وبلاگهای زیادی اقدام به ارائه کتابهای الکترونیک رایگان با موضوعات مختلف می نمایند که علاقه مندان خاص خودش را دارد٫ حال برویم سر اصل مطلب که طرز ساخت کتاب الکترونیک بود:
فرمت رایج کتابهای الکترونیک PDF است که فایل PDF را میتوان از طریق نرم افزارهای Adobe Acrobat و Acrobat Distiller و PDF995 ایجاد کرد که معروفترین این نرم افزارها Adobe Acrobat است که از توانایی ساخت و مشاهده فایلهای PDF برخوردار است.
برای ساخت فایل PDF با نرم افزار Adobe Acrobat به ترتیب مراحل زیر را انجام دهید:
۱- نرم افزار Adobe Acrobat را از فروشگاه تهیه کرده یا از روی قسمت دانلود همین وبلاگ دانلود کنید            


دانلود


۲- در نرم افزار MS Word متن خود را به فارسی یا انگلیسی تایپ کرده و بر روی دکمه Create Adobe PDF کلیک کنید تا فایل PDF ساخته شود و در سایر نرم افزار ها هم میتوانید از منوی File گزینه Print را انتخاب کرده و در پنجره مربوطه اقدام به انتخاب چاپگر Acrobat Distiller از قسمت Printer کنید تا با کلیک بر روی دکمه ok فایل PDF ساخته شود به همین راحتی.

در پایان باید عرض کنم که یکی از مهمترین ویژگی های فایل های PDF این است که برای مشاهده آنها نیاز به فونت خاصی نخواهید داشت و به راحتی میتوانید سند های PDF فارسی یا انگلیسی و یا هر زبان دیگری را مشاهده نمایید.

دانلود adobe acrobat



 دانلود Adobe Acrobat 9.0 Pro Extended - سرور دانلود مستقیم

دانلود - 844 مگابایت (بخش اول) | دوم | سوم | چهارم | پنجم | ششم | هفتم | هشتم | نهم

کرک | لینک کمکی