مای گیگ

دانلود ، اطلاعات ، تازه های فناوری

مای گیگ

دانلود ، اطلاعات ، تازه های فناوری

شکسته شدن نوت پد - notepad

نرم افزار Notepad در ویندوز xp هم میتونه شکسته بشه .

برای انجام این کار عبارت this app can break ( به معنای : این برنامه کابری هم میتواند بشکند ) را در برنامه Notepad بنویسید و آنرا با هر اسمی که تمایل دارید ذخیره کنید . حال این فایل ذخیره شده را باز کنید ُ به جای عبارت this app can break شما باید یک سری مستطیل ببینید !!!

منبع این مطلب یکی از مقاله های سایت wincustomize می باشد که دوستان با کلیک بروی این لینک میتوان این مطلب را مشاهده کنند و همچنین در این صفحه یکی از کاربران این سایت علت بروز چنین مشکلی را به طور کامل توضیح داده است .البته این نکته رو هم باید بگم که این مشکل در Notepad ویندوز ویستا برطرف شده است .

ساخت یک قطع کننده اتوماتیک ارتباط اینترنت

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید برای مثال بعد از مدت زمان معینی تماس خود را با اینترنت قطع کنید.  برای مثال شما میخواهید بعد از اینکه عملیات دانلود یک فایل در اینترنت به پایان رسید، تماس سیستم شما به صورت اتوماتیک از اینترنت قطع شود و یا برای مثال شما مدیر سیستم هستید و میخواهید کاربران شما فقط زمان محدودی را که شما مشخص میکنید با اینترنت کار کنند و بعد از زمان تعیین شده تماسشان قطع شود و ...


بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

عید نوروز

نوروز یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران باستان است. خاستگاه نوروز در ایران باستانفلات ایران نوروز را جشن می‌گیرند. زمان برگزاری نوروز، در آغاز فصل بهار است. نوروز در ایران و افغانستان آغاز سال نو محسوب می‌شود و در برخی دیگر از کشورها تعطیل رسمی است.

مجمع عمومی سازمان ملل در نشست ۲۳ فوریه ۲۰۱۰ خود، ۲۱ ماه مارس را به‌عنوان روز جهانی عید نوروز، با ریشهٔ ایرانی به‌رسمیت شناخت و آن را در تقویم خود جای داد. در متن به تصویب رسیده در مجمع عمومی سازمان ملل، نوروز، جشنی با ریشه ایرانی که قدمتی بیش از ۳ هزار سال دارد و امروزه بیش از ۳۰۰ میلیون نفر آن را جشن می‌گیرند توصیف شده‌است.

پیش از آن در تاریخ ۸ مهر ۱۳۸۸ خورشیدی، نوروز توسط سازمان علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد، به عنوان میراث غیر ملموس جهانی، به ثبت جهانی رسیده‌بود


بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

300MB فضای رایگان هدیه نوروزی بلاگ اسکای

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

 

در آستانه حلول سال نو و طلیعه بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد، پیشاپیش نوروز باستانی را به تمامی عزیزان و همراهان صمیمی و کاربران بلاگ اسکای تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
 

از آنجائیکه طی سالهای گذشته همواره همت ما بر این بوده است که رضایت خاطر شما عزیزان را فراهم آوریم، بسیار خرسندیم که تلاشمان بی ثمر نبود و توانستیم در آستانه سال نو هدیه ای را تقدیم کاربران عزیز و دوست داشتنی بلاگ اسکای نمائیم. بی تردید در اختیار داشتن فضای اینترنتی اختصاصی برای انتشار تصاویر و فایلها همواره یکی از دغدغه های وبلاگنویسان بوده است. پس بر آن شدیم تا با همکاری سایت picofile.com فضایی را به منظور آپلود و به اشتراک گذاشتن فایلها در اختیار کاربران بلاگ اسکای قرار دهیم.
 

امیدوار هستیم که سیصد مگابایت فضا که در آستانه سال نو بعنوان هدیه تقدیم کاربران بلاگ اسکای می نماییم یکی از هفت "سین" های سفره هفت سین مجازی شما دوستان باشد! 

 

قابل ذکر است در استفاده از خدمات سایت پیکوفایل احتیاج به ثبت نام مجدد برای کاربران بلاگ اسکای وجود ندارد و با همان نام کاربری و کلمه عبور فعلی خود میتوانید از این سایت استفاده نمایید.
 

بر این باوریم که کاربران بلاگ اسکای همیشه شایسته بهترینها هستند. به امید آنکه بتوانیم همچنان رضایت خاطر شما عزیزان را در سالهای آتی فراهم آوریم. سال نو مبارک!

نحوه تست کردن popup blocker در ویندوز xp سرویس پک 2

Popup ها در واقع پنجره هایی می باشد که گهگاه بدون مقدمه و یا هنگام ورود به سایتی، در کنار پنجره اصلی سایت باز می شوند و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند و وجود این پنجره ها ، که به طور ناگهانی باز می شوند می توانند برای کاربر اینترنت بسیار آزاردهنده باشد .


بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

اینترنت ماهواره ای

روش کار اینترنت ماهواره‌ای بر خلاف ظاهر پبچیده، ساده می‌باشد. اگر به شکل نمونه دقت کنید متوجه می شوید نحوه کار بدین صورت است که برای ارتباط پرسرعت اینترنت از طریق ماهواره کافیست توسط یکی از انواع مودم با خط تلفن، ADSL ، ISDN و یا حتی بدون سیم به اینترنت متصل شویم تا برای ارسال اطلاعات از آن استفاده نماییم 



 بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...