مای گیگ

دانلود ، اطلاعات ، تازه های فناوری

مای گیگ

دانلود ، اطلاعات ، تازه های فناوری

معرفی کارت گرافیک رادئون اچ‌دی 5850


قوی‌ترین و ارزان‌ترین
کارت گرافیک Radeon HD 5870 قوی‌ترین کارت در رده قیمت کارت‌های 300یورویی است که تاکنون دیده‌ایم.

نکته اساسی درباره این کارت این است که این گرافیک قدرتمند حتی قادر به برآورده ساختن انتظارات خاص بازی‌خورهای تند و تیز و باهوش با بودجه‌ای متوسط نیز هست. البته اگر قیمت کمتری داشت، بسیار مناسب‌تر به‌نظر می‌آمد، زیرا در وضعیت اقتصادی فعلی قیمتی در حدود 200یورو هم برای خیلی‌ها گران است.

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

چاپ درست و حسابی


تهیه یک نسخه چاپی از کار در حال انجام، چندان سخت نیست اما وقتی کاری که می‌خواهید انجام دهید کمی مخصوص باشد، عملیات چاپ آن نیز فرق می‌کند. برای مثال فرض کنید می‌خواهید در قسمتی از پاکت کارت‌های تبریک، نام گیرنده کارت را وارد کنید. برای انجام این کار با خط‌کش دور تا دور پاکت را اندازه‌گیری و متن مورد نظر را در محل مربوطه وارد می‌کنید، اما پس از چاپ مشاهده می‌کنید متن برعکس چاپ شده یا به اندازه یک سانتیمتر در اندازه‌گیری خطا داشته‌اید


به‌نظر شما بهترین روش برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی چیست؟ آیا این تصور غلط که چند چاپ تهیه کنید و با توجه به نتیجه به‌دست آمده اشکالات موجود را رفع کرده و با سعی و خطا به نتیجه مطلوب برسید، روش درستی است؟ این هفته قصد داریم کامل‌ترین و بهترین روش برای پیشگیری از بروز این‌گونه مشکلات را معرفی کنیم.

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...