مای گیگ

دانلود ، اطلاعات ، تازه های فناوری

مای گیگ

دانلود ، اطلاعات ، تازه های فناوری

ویندوز 8

مایکروسافت در کنفرانسD9 از سیستم عامل آینده خود، با اسم رمز ویندوز8 پرده‌برداری کرد و چند دستگاه که این سیستم عامل را روی خود اجرا می‌کردند، به نمایش درآورد.

به‌گزارش CNET، این کنفرانس با هدف نمایش

سیستم عامل آینده این شرکت به تولیدکنندگان

سخت‌افزار در کشور تایوان برپا شده بود.

ویندوز 8 که اسم رمزی است که مایکروسافت

برای آن انتخاب کرده است برای دستگاه‌های لمسی

بهبود یافته است، هرچند که با سیستم‌های قدیمی‌تر از جمله رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ نیز کار می‌کند. به این ترتیب، تولیدکنندگان سخت‌افزار می‌توانند برای ساختن ابزاری ویندوزی، روش‌های نوین‌ و خصوصیات فنی‌تری را بیازمایند که در گذشته قابلیت انجام آن نبود.


بقیه در ادامه مطلب

مایک آنگیولو، معاون برنامه‌ریزی ویندوز، سخت‌افزار و اکوسیستم PC مایکروسافت در بیانیه‌ای گفت: «این اقدام نشان‌دهنده تغییری بنیادین در طراحی ویندوز است که از زمان ویندوز 95 تاکنون، طراحی سیستم‌عامل این چنین دستخوش تغییر نشده بود و به‌ این ترتیب فرصت‌های عظیمی برای شرکای سخت‌افزاری‌مان پدید می‌آورد تا طراحی‌های نوینی از PC ارائه کنند.»

در کامپیوتکس، آنگیولو نشان داد که ویندوز 8 هم روی معماری X86 و هم معماری مبتنی بر ARM اجرا می‌شود. به‌طور کلی مایکروسافت در این کنفرانس و نمایشگاه، 15 دستگاه مختلف را نشان داد که از میان آنها می‌توان به تبلت‌های لمسی اینتل و لنوو و تبلت‌های با تراشه ARM تولیدی Qualcomm، Texas Instruments و NVidia اشاره کرد.

آنگیولو همچنین کیبورد مجازی، پیش‌نیازهای وضوح تصویر و همچنین ایده‌های کلی در مورد ابعاد این سیستم عامل را شرح داد. این کنفرانس به منظور معرفی این سیستم عامل به تولیدکنندگان سخت‌افزار برگزار شده بود تا آنها بتوانند دستگاه‌های نوین‌تری را ایجاد کنند. مایکروسافت امیدوار است اطلاعات بیشتری را در کنفرانسی که در شهریورماه در آناهیم برپا می‌شود، ارائه کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد