مای گیگ

دانلود ، اطلاعات ، تازه های فناوری

مای گیگ

دانلود ، اطلاعات ، تازه های فناوری

اینترنت اکسپلورر شگفت‌زده کرد

مایکروسافت با انتشار پیش‌نمایشی از اینترنت اکسپلورر 9 تحسین منتقدان را برانگیخت و یکی از دو دلیل مهمی که باعث می‌شود کاربران از اینترنت اکسپلورر به مرورگرهای دیگر مهاجرت کنند، یعنی کندی را پشت سر گذاشت. در آزمایشی که توسط وب‌سایت بتانیوز روی آخرین مرورگرهای وب و در سیستم عامل ویندوز7 انجام شد، اینترنت اکسپلورر9 که هنوز مراحل مقدماتی خود را پشت سر می‌گذارد، با امتیاز 17/13 (که یعنی بیش از 13برابر اینترنت اکسپلورر7 در ویندوز ویستا است) موزیلا فایرفاکس را رد کرد و در مقایسه با اینترنت اکسپلورر8 که امتیاز 20/2 گرفته بود، 6 برابر بازدهی و سرعت بیشتری دارد.

گفتنی است هنوز اینترنت اکسپلورر9 تا نسخه آلفای خود فاصله زیادی دارد و قطعا هنگام افزوده شدن دیگر بخش‌های مرورگر، کمی سرعت مرورگر پایین می‌آید، اما مایکروسافت به‌شدت روی موتور جاوااسکریپت خود، (با اسم رمز چاکرا) در حال کار است.

فایرفاکس 7/3 آلفا4 توانست امتیاز 76/10 را از آن خود کند و پشت سر این امتیاز، نگارش پایای فایرفاکس با 08/9 قرار دارد. هر چند که مرورگرهای گوگل کروم5 (آزمایشی) و اپرای51/10 با امتیازهای نزدیک 2/23 سریع‌ترین مرورگرهای موجود در بازار هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد