مای گیگ

دانلود ، اطلاعات ، تازه های فناوری

مای گیگ

دانلود ، اطلاعات ، تازه های فناوری

خصوصی سازی ویندوز۷

می‌خواهید ویندوز7 خود را کاملا مطابق سلیقه خود تغییر دهید، همه چیز کامل است الی یک چیز: گلوله ویندوز؟ نگران نباشید، با کمک راه‌حلی که در ادامه آن را استفاده خواهید کرد، به‌جای دکمه ویندوز هر چیزی می‌توانید بگذارید. اول باید این برنامه مجانی و کوچک را دریافت کنید:‌

 http://www.thewindowsclub.com/windows-7-start-button-changer-released

و محتویات آن را مشاهده کنید. این برنامه شامل یک فایل اجرایی و یک مجموعه از دکمه‌های استارت است که می‌توانید آنها را بیازمایید. قبل از این‌کار توصیه می‌شود یک Restore Point بسازید که اگر مشکلی پیش‌آمد به حالت قبل از آن بازگردید. برنامه را با دسترسی مدیریت باز کنید. در سمت چپ، وضعیت فعلی دکمه خود را مشاهده می‌کنید، در سمت راست می‌توانید دکمه دیگری را انتخاب و جایگزین کنید.

بعد از این‌که گزینه Open را زدید، سیستم‌تان برای یک لحظه قفل می‌کند و نوار وظیفه کلا حذف می‌شود بنابراین نگران نباشید، بعد از بازگشت نوار وظیفه، دکمه جدید خود را خواهید دید.

در هر موقع از کار می‌توانید به دکمه پیش‌فرض بازگردید، فقط کافی است روی آیکون فولدر کلیک کنید. نکته قابل توجه این است که گوی ویندوز نیازی نیست گرد باشد و به‌هر شکلی که تمایل دارید می‌توانید آن را ایجاد کنید. همچنین لینک زیر می‌تواند منبع خوبی برای دکمه‌های مختلف باشد:


برای دانلود اینجا را کلیک کنید


نظرات 2 + ارسال نظر
محمد 1389,02,03 ساعت 08:10 ب.ظ http://www.pcbrain.blogsky.com

سلام
این قشنگ شده راستی این دامینا را باید بری توی اتصال دامین بنویسی

احمدرضا 1389,02,09 ساعت 09:40 ب.ظ http://www.registry.blogsky.com/

سلام من لینکت کردم حالا نوبت شماست(با همان عنوان!)
http://www.registry.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد