مای گیگ

دانلود ، اطلاعات ، تازه های فناوری

مای گیگ

دانلود ، اطلاعات ، تازه های فناوری

فناوری دیجیتال

اولین دوربین سه‌بعدی قابل نصب روی موبایل

شارپ نخستین شرکتی است که توانسته دوربین‌های سه‌بعدی بسیار کوچکی را برای نصب در تلفن‌های همراه تولید کند. این دوربین با قابلیت تصویربرداری با کیفیت

720
p است و باید منتظر ماند و دید کدام شرکت تولیدکننده تلفن همراه این دوربین را برای اولین بار در گوشی خود پیاده می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 










بقیه در ادامه مطلب

پخش‌کننده سارق

هیچ کدام از سازندگان فیلم در هالیوود دوست ندارند که هیچ دستگاهی این قابلیت را داشته باشد: کپی کردن فیلم از دیسک‌های اورجینال بلوری و انتقال آن به سیستم خانگی‌تان. این قابلیت‌ را دستگاه‌های کالیدسکیپ

M300 و M500 انجام می‌دهند. بدین ترتیب کسانی که دیسک بلوری را اجاره می‌کنند، می‌توانند به‌سادگی از آن کپی گرفته و بعدا به مشاهده آن بپردازند. البته قیمت این دو مدل کمی بالاست و ???? و ?هزاردلار می‌باشد.

 

 

 

 

 

 

 

اولین دوربین سه‌بعدی قابل نصب روی موبایل

شارپ نخستین شرکتی است که توانسته دوربین‌های سه‌بعدی بسیار کوچکی را برای نصب در تلفن‌های همراه تولید کند. این دوربین با قابلیت تصویربرداری با کیفیت

720p است و باید منتظر ماند و دید کدام شرکت تولیدکننده تلفن همراه این دوربین را برای اولین بار در گوشی خود پیاده می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

یک گام تا واقعیت مجازی

محققان دانشگاه بارسلونای اسپانیا موفق شدند با کمک دوربین مجازی، افراد مختلف را در قالب شخصیت‌های مجازی قرار داده و آن‌ها را در دنیای مجازی با یکدیگر آشنا کنند. به‌نظر می‌رسد دوران واقعیت مجازی فرا رسیده است.

 

 

 

 

 

 

بانجوی عصر آینده

کاربری در یوتیوب با شناسه Steffest با ایجاد یک ساز جدید که ترکیبی از آیفون، آندروید، ویندوز موبایل و بلندگو است، ادعا کرده که می‌تواند این ساز را بنوازد. او همچنین یک راهنمای کامل برای ساختن این ساز نوشته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کیبوردی به قیمت یک کامپیوتر

پیشتر در مورد کیبوردهای اپتیموس ماکسیموس نوشته بودیم. این بار استودیوی لبدف با راه‌اندازی خط تولید جدیدی از کیبوردهای آپتیموس با نام پاپولاریس، این صفحه‌کلید را با قیمت ????دلار در سال ???? عرضه خواهد کرد. این کیبورد از LED برای تمام کلیدها استفاده می‌کند و نمایشگرهای مختلفی برای نمایش دارد.

 

 

 

 

 

 

شارژر خورشیدی پرتوان

استفاده از خورشید برای شارژ دستگاه‌های قابل‌حمل به یک امر عادی بدل شده و رقابت بر سر کیفیت بیشتر این دستگاه‌ها آغاز شده است. اما این یکی متفاوت با دیگران عمل می‌کند، با باتری ??هزار میلی‌آمپری داخلی تقریبا ??برابر باقی شارژرها قدرت دارد و تنها ???دلار قیمت دارد.

 

 

 

 

 

 

 

رادیوی نمایشگر

اگر یک رادیو تیولی بخرید، افزون بر این‌که یک رادیو در اختیار خواهید داشت، متوجه خواهید شد که این رادیو می‌تواند اطلاعات آهنگ‌هایی که از اینترنت دریافت می‌کند را نیز نشان دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

این یک عنکبوت نیست

لیان‌لی تولیدکننده کیس‌های کامپیوتر با تولید

T1 Spider فقط به‌دنبال جذب نگاه‌ها نیست و در‌واقع نخستین کیس کامپیوتری است که قرار است با جریان هوا سیستم را خنک نگاه‌دارد. مادربردهای Mini-ITX به آن می‌خورد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد