مای گیگ

دانلود ، اطلاعات ، تازه های فناوری

مای گیگ

دانلود ، اطلاعات ، تازه های فناوری

فناوری دیجیتال جدید

با آبروترین آندرویدی

ورایزن با قراردادی که با دو شرکت اچ‌تی‌سی و گوگل بسته است، تلفن HTC Droid Incredible‌ را توزیع خواهد کرد.این تلفن همراه که قابلیت‌های سخت‌افزاری آن از نکسوس‌وان بهتر است، صفحه نمایش لمسی دارد و دوربین آن 8مگاپیکسلی است و با قیمتی هم‌قیمت نکسوس به‌فروش خواهد رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 











بقیه در ادامه مطلب

فناوری جدید نمایشگر معرفی شد

شرکت NeoView با معرفی فناوری جدید T-OLED خود می‌تواند شیشه را به یک نمایشگر بدل کند. این فناوری در خودروسازی کاربرد زیادی دارد و می‌تواند اطلاعات مختلف را به‌جای داشبورد روی شیشه اتومبیل به‌نمایش بگذارد. اگر قابلیت لمسی را هم به این فناوری اضافه کنند، می‌توان گفت فیلم گزارش اقلیت به واقعیت تبدیل شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چرتکه الکترونیک

این ساعت عجیب و غریب به‌شما می‌گوید؛ زمانی که با دوستان‌تان سپری می‌کنید، چقدر می‌ارزد یا چقدر باید از جلسات پرهیز کنید؟ کافی است در هر جلسه، تعداد افراد و ارزش هر ساعت کاری را به آن بدهید تا در انتهای جلسه متوجه شوید چه میزان قابل توجهی پول از جیب شما خارج شده و در عوض صورت جلسه‌ طولانی‌ای برای‌تان به‌جا مانده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پروژکتور جیبی مناسب

وقتی این پروژکتور جیبی را می‌بینید، احساس می‌کنید یکی دیگر از آن پروژکتورهای ضعیف است که امکانات خاصی ندارد. اما وقتی آن را می‌آزمایید از قدرت آن شگفت‌زده می‌شوید. کیفیت DVD با نرخ 16به9 از ویژگی‌های این پروژکتور قابل حمل و کوچک است. قیمت این پروژکتور 400دلار اعلام شده است.

 

 

 

 

 

 

کنترل دوربین با آیفون

آیا عکاسی هستید که تصادفا آیفون هم دارد؟ این کنترل‌کننده فوکوس DSLR که به‌شکل ریموتی کوچک است، دور آیفون شما بسته می‌شود و آن‌را به دوربین کاملا پیشرفته DSLR تبدیل می‌کند. قابلیت‌های زوم، فوکوس،‌ آپرچر و... را به‌سادگی می‌توانید از طریق تلفن آیفون خود کنترل کنید. اما این قابلیت‌ها برای شما هزار دلار هزینه در بر خواهد داشت.

 

 

 

 

 

ساعت هم ساعت‌های قدیم

یاد قدیم بخیر که یک ساعت زنگ‌دار با پیچاندن کوک و زدن چکش به زنگ، ما را از خواب بیدار می‌کرد. این ساعت زنگ‌دار لاجیتک، فناوری صفحه لمسی دارد، می‌تواند از طریق وای‌فای یا از طریق سیم به اینترنت متصل شود، از هر کامپیوتری که در منزل دارید موسیقی پخش کند و کاربردهای دیگری که فکر کردن به آنها در این دستگاه کوچک غیرممکن است. قیمت 300دلاری آن منطقی به‌نظر می‌رسد.

 

 

 

 

 

 

 

 

زیبای گران

بنگ‌اولافسن شرکتی است که تجهیزات با کیفیت صوتی تولید می‌کند.

Beoleb11 ساب‌ووفری است که دو بدنه 7اینچی دارد که در پوسته آلومینیومی قرار دارند و ظاهر زیبا با خروجی وات بالا را ارائه می‌دهند. تنها مساله مهم، قیمت 2هزاردلاری این ساب‌ووفر کوچک است!

 

 

 

 

 

 

 

 

هدفون گلوله‌ای

چقدر هدفون شکسته‌اید؟ مطمئن باشید که هدفون SleekAudio

SA7‌ آخرین هدفونی است که در طول عمرتان خواهید خرید. این هدفون می‌تواند تا شتاب G14000 را تحمل کند. اگر بتوانید هدفونتان را با چنین سرعتی هم پرت کنید، این هدفون‌ها تحمل نشکستن را دارند. البته باید برای یک جفت از این هدفون‌ها 400دلار بپردازید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد