مای گیگ

دانلود ، اطلاعات ، تازه های فناوری

مای گیگ

دانلود ، اطلاعات ، تازه های فناوری

آفیس 2010 تمام شد!

مایکروسافت اعلام کرد که امور برنامه‌نویسی و توسعه نگارش بعدی خانواده آفیس، که شامل آفیس 2010، شیرپوینت2010، ویزیو2010 و پراجکت2010 می‌شود به‌اتمام رسیده است.

به‌گزارش CNet، این محصولات به کارخانجات تولیدکننده ارسال شده و وارد آخرین مرحله مهندسی شده‌اند. گفتنی است آفیس2010 تا ماه آینده روانه بازار می‌شود و مایکروسافت در نظر دارد 12مه، برنامه‌ای برای انتشار این بسته نرم‌افزاری محبوب برپا کند.

تاکشی نوموتو، معاون ارشد مایکروسافت در بلاگ خود نوشت: «نگارش RTM آخرین مرحله مهندسی یک محصول است و تیم مهندسی ما برای رسیدن به این مرحله تلاش زیادی به‌خرج داده است. همچنین جا دارد از بیش از 5هزار شرکتی که در راه‌اندازی و آزمایش این بسته با ما همکاری داشته‌اند، تشکر کنیم.»

مایکروسافت در حال حاضر در فروشگاه آنلاین خود آفیس را پیش‌فروش می‌کند و همچنین کسانی که در حال حاضر آفیس 2007 بخرند، به‌طور رایگان می‌توانند به آفیس 2010 ارتقا پیدا کنند.

گفتنی است این شرکت ردموندی، برای اشتراک سود خود با کارخانجات سازنده و تشویق آنها، یک نسخه از آفیس رایگان در اختیار آنها قرار داده است تا روی هر کامپیوتر و لپ‌تاپ نصب کنند.

یکی از بزرگترین تغییراتی که در آفیس 2010 وجود دارد، سیستم مجزای تحت وب نگارش‌های ورد، اکسل، پاورپوینت و وان‌نوت است.

در این حالت کاربران می‌توانند از نرم‌افزارهای تحت وب آفیس نیز بدون نیاز به نصب نرم‌افزار استفاده کنند. ویژگی‌هایی چون نگارش 64بیت آفیس، ویرایش ویدئو در پاورپوینت، ویرایش تصویر در ورد و قابلیت بهبود یافته کپی کردن از برترین تغییرات آفیس2010 خواهد بود. آفیس2010 نگارش بتا تا کنون بیش از 5/7میلیون کاربر داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد