مای گیگ

دانلود ، اطلاعات ، تازه های فناوری

مای گیگ

دانلود ، اطلاعات ، تازه های فناوری

کسب در آمد ۱۰ میلیونی

شما هم میتوانید ماهیانه تا 10 میلیون در بیارین باور کنید این راه کاملا جواب میده. این راه یکی از 4 راه قانونی کسب درآمد از اینترنت می باشد که با کمی حوصله میتوانید نتیجش رو ببینید.با لینک تبلیغاتی که به شما داده میشود می توانید در ازای مشاهده ی هر تبلیغ 10 دلار دریافت کنید.

بقیه در ادامه مطلب

 به همین راحتی ، پس از اینکه درآمد شما + نصف درآمد زیر مجموعه هایتان به سقف 10,000 دلار رسید می توانید آن را انتقال دهید. حتما لازم نیست که خودتان کار کنید می توانید زیر مجموعه بگیرید و بعد از مدتی پول خود را دریافت کنید ( هرچی زیر مجموعه بیشتر = دریافت پول زودتر و بالاتر ) روش ثبت نام و توضیحات بیشتر در زیر قرار داده شده است.
 مرحله اول :
جهت ثبت نام در سایت (fine ptc) بر روی اینجا کلیک کنید و  عضو شوید
پس از وارد شدن به سایت در منوی بالایی سایت بروی گزینه
CREAT FREE کلیک کنید
 بقیه در ادامه مطلب

مرحله دوم : ( ثبت نام )
پس از وارد شده به صفحه وارد کردن مشخصات ، به ترتیب اطلاعات زیر را از شما میخواهند که پر کنید .
- Username ( نام کاربری ) : در این قسمت میبایست یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید ، که میتواند شامل حروف و عدد نیز باشد .
- Password ( رمز عبور ) : در اینجا یک رمز عبور برای نام کاربری خود انتخاب می کنید .
- Verify Password ( بازنویسی رمز عبور ) : رمز عبوری را که انتخاب کردید مجددا در این قسمت میبایست وارد کنید.
- Referrer ( معرف ) : این قسمت بصورت اتوماتیک پر شده .
- Your Name (‌ نام شخصی ) : نام و نام خانوادگی خود را در این قسمت بصورت لاتین وارد کنید .
- Your E-mail Address ( پست الکتریکی شما ) : در این قسمت یک ایمیل معتبر وارد کنید .
- Country ( کشور ) : کشور خود را مشخص کنید . در میان کشورها ایران نیز موجود میباشد .
- I accept the Terms of Service ( قبول قرارداد و شرایط )‌ : در این قسمت گزینه Yes , I Accept را انتخاب کنید.
در آخر بروی کلید Create Account کلیک کنید . در صورتی که تمامی اطلاعات رو کامل و صحیح پر کرده باشید به صفحه ی دیگری شما را ارجاع میدهد که در آن به شما اعلام میشود که ، ثبت نام با موفقیت انجام شد. پس از آن میتوانید با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت و صفحه کاربری خود شوید.
 روش کار با سیستم :
Click Links ( کلیک بروی لینک ها ) : در این روش که بسیار راحت و بی دردسر است تنها با کلیک کردن بروی لینکها و برای هر لینک 60 ثانیه صبر کردن میتوانید 10 دلار کسب کنید .
ابتدا به قسمت Earning Area بروید . سپس بروی گزینه Click Links کلیک کنید .
پس از وارد شدن به قسمت Click Links در صورتی که لینکی برای کلیک کردن موجود باشد.
 
با کلیک بروی آنها صفحه ای جدید باز میشود که در بالای آن یک ثانیه شما معکوس وجود دارد .
پس از گذشت 60 ثانیه انتظار در همان قسمت عددی برای شما به همراه 3 الی 4 عدد دیگر به نمایش در می آید . شما میبایست در میان این چهار عدد بروی آن عددی کلیک کنید که سیستم به شما نشان داده است . ( این کار برای جلوگیری از سوء استفاده در سیستم میباشد ) . پس از آن ، همان صفحه مجدد بارگذاری میشود و شما میتوانید آن را ببندید .
به همین ترتیب بروی لینکها کلیک کنید و به درآمد خود بی افزایید .
نکته مهم در این روش این است که ، شما نباید هم زمان بروی چند لینک کلیک کنید ، چون در این صورت پولی به شما تعلق نمی گیرید . شما میبایست تک تک لینک ها را به همان روشی که توضیح داده شده کلیک کنید و صبر کنید تا مرحله کسب در آمد آن کامل شود .
Your Downline ( گرفتن زیر مجموعه ) :
شما می توانید با معرفی این سیستم به دوستان خود نیز ، به درآمد خود بیافزایید . به این ترتیب که با وارد شدن به قسمت Your Downline و گرفتن لینک معرفی به دوستان و ارسال لینک و معرفی سیستم به دوستان خود ، در صورتی که آنها ثبت نام خود را تکمیل کنند و به کسب درآمد بپردازند از 50٪ درآمد آنها بصورت مستقیم بهره مند شوید . یعنی در صورتی که دوست شما که از طریق شما در این سیستم ثبت نام کرده باشد 1000 دلار درآمد کسب کند 500 دلار هم به حساب شما وارد میشود. زیر مجموعه گیری رو خیلی بهش اهمیت بدهید.
در اخر وقتی پولتون به حد نصاب رسید روش پرداخت را بهتون میگه ( در همین وبلاگ توضیح میدم) . در واقع کار این سایت اینهکه به ازای هر بازدید کننده  از یک سایت 20دلار میگیره  و 10 دلارشو به شما میده ( برای خودش خیلی پول میمونه دیگه ) همینطوری شما هم میتونید پولدار بشید .
با افتتاح حساب paypal پولتون را بگیرید  ( وقتی پولتون به حد نصاب رسید باید این حساب را باز کنید وپولتون را به این حساب واریز کنید بعد از اونجا به حسابتون توی ایران انتقال بدید فعلا شما فکر 10000 باشید )
در ضمن روش افتتاح حساب را هر کی میخواد 1 میل بزنه تا براش توضیح بدم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد